Kontaktní údaje prodávajícího
Název: SPORT & MODA s.r.o
Sídlo: Ke Mlýnu 171, 149 00 Praha 4
IČ: 25148079
Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném MS v Praze, oddíl C, vložka 53623 pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese:
www.prstove-boty.cz, www.funrun.cz, www.rejoice-e-shop.cz
Telefon: 222369222
Email: info@funrun.cz
Kontaktní adresa: Panská 891/5, 110 00 Praha 1 (kamenný obchod)
Provozní doba: Po–Pá: 10:00–18:30 (pohyblivá přestávka na oběd), So: 10:00–18:30, Ne: 12:00–18:30
Informace
Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.
Před ukončením objednávky je spotřebitel seznámen s celkovou cenou, tj. cenou za výrobek, za dopravu, případně za dobírku apod.
Informace o přijímaných způsobech platby jsou uvedeny v objednávkovém formuláři.
Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky. Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.
Provozovatel si vyhrazuje právo na opravu ceny zboží před odesláním zboží, zjistí-li, že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. V takovém případě musí zákazníka o správné ceně informovat a ten musí s úpravou ceny souhlasit. V opačném případě nedojde k uzavření kupní smlouvy a objednávka bude provozovatelem stornována.
Doručování zboží
Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 15 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Je-li u zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží odešle bez zbytečného odkladu.
Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval a pokud by se vyskytly nějaké nedostatky, ihned nás kontaktoval. Pokud bude zásilka zjevně poškozena, doporučujeme zásilku nepřebírat.
Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, odešle prodávající kupujícímu ihned se zbožím nebo nejpozději do dvou dnů od převzetí zboží spotřebitelem.
Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit.
Nepřevezme-li kupující zboží do 7 dnů nebo v dohodnuté době porušením své povinnosti, je prodávající oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem nebo telefonicky upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem prodat. Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje.
Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy
Kupující může odstoupit od smlouvy při nákupu distančním způsobem do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby.
Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.
Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá společně s vraceným zbožím ve 14denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu.
Prodávající je povinen kupujícímu vrátit všechny peněžní prostředky, nejpozději do čtrnácti dnů, včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, na účet uvedený kupujícím nebo jiným způsobem dle dohody.
Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat na adresu: FUN RUN, Panská 891/5, 110 00 Praha 1 nebo předat na adrese FUN RUN, Panská 891/5, 110 00 Praha 1 zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu poštou, kurýrní službou nebo osobně na adresu FUN RUN, Panská 891/5, 110 00 Praha 1, kompletní, v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení, používání či poškození. Náklady na vrácení zboží nese kupující.
Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
V případě zakoupení zboží na IČO nelze v rámci 14denní lhůty požadovat vrácení peněz. Na základě dohody s prodávajícím lze provést pouze výměnu za stejné zboží, popř. za jiné zboží ve stejné ceně.
Kupující nemůže od smlouvy odstoupit v případě:
smluv na dodávku služeb nebo zboží, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího,
smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,
smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo bylo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů jej nelze vrátit.
Práva a povinností z vadného plnění
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména odpovídá, že v době převzetí:
má věc vlastnosti, které si strany ujednaly,
je věc vhodná k účelu, který prodávající uvádí,
odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku či předloze,
je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti,
vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady v době 24 měsíců od převzetí. U použitého zboží se práva omezují podle míry použití.
Vyřízení reklamace
Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího na adrese: FUN RUN, Panská 891/5, 110 00 Praha 1 bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Pokud reklamaci uplatní poštou nebo kurýrem, musí uvést kontaktní údaje, popis závady a požadavek na vyřízení reklamace a zaslat reklamovaný výrobek.
Kupující je povinen sdělit, jaké právo z vadného plnění si zvolil. Musí prokázat nákup (např. dokladem o koupi). Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od doručení zboží.
O vyřízení bude kupující informován SMS, e-mailem nebo telefonicky.
Ochrana osobních údajů
Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím za účelem plnění smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje a může je měnit či žádat o jejich odstranění.
Řešení sporů
Spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce (www.adr.coi.cz).
FUNRUN
Panská 891/5
110 00 Praha 1