Vyzvednutí objednaného zboží, jeho výměna či vrácení na kamenné prodejně je možná. (PENÍZE VRACÍME POUZE PŘEVODEM NA BANKOVNÍ ÚČET DO 14-TI DNŮ.)
Formulář na vrácení a výměnu ZDE.
Výměna a vrácení zboží
Zakoupené zboží můžete vrátit nebo vyměnit osobně v naší kamenné prodejně FunRun, Panská 5, 110 00, Praha 1, nebo jej zaslat na stejnou adresu.
Pokud využijete Zásilkovnu, prosíme, abyste zásilku poslali výhradně na adresu FunRun, Panská 5, 110 00, Praha 1 .
Důležité: Pro snadnou identifikaci uveďte na zásilce v kolonce příjemce "FunRun" a označte ji tak, aby bylo jasné, že je určena pro nás.
Zásilky zaslané na jiné výdejní místo Zásilkovny bohužel nemůžeme vyzvednout.
Zboží nelze zaslat na dobírku – takové zásilky nebudou převzaty.
Ve většině případů je zboží doručeno do 2 pracovních dnů od přijetí objednávky (ČR). Dodací lhůta však není garantovaná a v některých případech může trvat déle. Přepravní společnost zašle zákazníkovi informační SMS s uvedením bližších informací o doručování, případně bude zákazník přímo telefonicky kontaktován o předání zásilky.
Pro odesílání objednávek aktuálně využíváme Českou poštu, Zásilkovnu a PPL.
Pokud si přejete boty reklamovat, zašlete je k nám do kamenné prodejny: FunRun, Panská 5, 11000, Praha 1. V případě zvolení dopravní služby ZÁSILKOVNA, žádáme, aby zboží reklamované bylo zasláno FunRun, Panská 5, 110 00, Praha 1. Zboží zaslané na jiné výdejní místo Zásilkovny nebude možné z naší strany vyzvednout. Zboží, které vracíte/reklamujete není možné zaslat na DOBÍRKU.
Boty musí být řádně vyčištěny, hygienicky nezávadné a zbaveny veškerých nečistot! K botám přiložte žádost o reklamaci (stačí napsat ručně na papír oč jde) a doklad o zakoupení.
Výměna nebo vrácení je možná do 14-ti dnů (neplatí pro ponožky, z hygienických důvodů je nelze vrátit ani vyměnit).
Prosíme, zašlete nám nepoužitou (pouze vyzkoušenou) obuv v originální nepolepené a nepoškozené krabici spolu s fakturou a žádostí o výměnu/vrácení (stačí napsat ručně na papír oč jde, v případě vrácení je nutné uvést i číslo vašeho bankovního účtu) do kamenné prodejny: Fun Run, Panská 5, 110 00, Praha 1 (při výměně Vám vyměněné zboží zasíláme vždy na dobírku – za poštovné). Zboží zaslané na jiné výdejní místo Zásilkovy nebude možné z naší strany vyzvednout.
V případě, kdy na obuvi budou patrné známky užívání (zejména ve venkovním prostředí) jsme oprávněni odmítnout výměnu zboží či vrácení peněz.
Formulář na vrácení a výměnu ZDE.
Pokud si u nás založíte zákaznický účet (lze založit a platí online i na kamenné prodejně), jako poděkování za Vaši věrnost u nás budete mít následující slevu:
Sleva se nevztahuje na zboží značky Rejoice, kterou naleznete pouze na kamenné prodejně.
Další výhodou je, že objednávky vytvořené pod daným jménem jsou na Vašem profilu uložené. Nepotřebujetze tedy účtenku, můžete se podívat jakou velikost jste kupovali, apod.
Navíc Vam řada našich zákazníků potvrdí, že kontaktní e-mail jim vytáhl trn z paty, počínaje ztracenou objednávkou a konče zapomenutou taškou na prodejně :-)
Nenačetla se Vám sleva? Nezoufejte, jen prosím omluvte start nového systému :-) Napište nám na info@funrun.cz a situaci napravíme.
Na našich stránkách naleznete sekci Kontakty. Zde jsou všechny možnosti, jak nás kontaktovat. Doufáme, že dokážeme zodpovědět všechny Vaše otázky a co nejdříve Vás budeme moci přivítat jako spokojeného zákazníka.
FUNRUN
Panská 891/5
110 00 Praha 1